Witaj Sieciowy Szperaczu :)
Wiedz, że nie znajdziesz tutaj kodów źródłowych ani poradników jak kodzić dobre i przemyślane aplikacje na Androida.

Za to zobaczysz moje wolne przemyślenia, porady i pomysły. Dowiesz się też z czym miałem problemy, które napotkałem podczas swojej przygody z 'Andkiem' oraz, co ważniejsze, ich rozwiązania.

niedziela, 12 czerwca 2011

Eclipse - Problem z ADT - po instalacji nie działa...

Po długiej przerwie, powrót do tematu :)

Kiedy odpaliłem swoje Zaćmienie od razu postanowiłem włączyć aktualizację wtyczek.
Wszystko pięknie się ściągnęło, nowe Androidowe platformy od Google, aktualizacje do wtyczek.
 No i bum. Nie działa. Zniknęło menu ADT z Eclipsa, nie mogę wejść w ustawienia ADT (Window -> Android SDK and AVD Manager), kiedy otwieram jakiś plik "androidowy" nie widzę aby plugin działał.

Widocznie Eclipse robiąc update, narobił niezłego bałaganu.
Szybko szperając w sieci znalazłem następujące, działające rozwiązanie:

  1. Zamykamy Eclipsa.
  2. Usuwamy z dysku folder ~/.eclipse/org.eclipse.platform_3.5.0_155965261 (gdzie ~ to nasza domyślna domowa ścieżka)
  3. Instalujemy plugin GEF ze strony http://download.eclipse.org/tools/gef/updates/releases
  4. Instalujemy plugin WST Server Adapters ze strony http://download.eclipse.org/releases/galileo/ 
  5. Instalujemy plugin ADT ze strony https://dl-ssl.google.com/android/eclipse
(Instalacja pluginów: Help -> Install New Software)


Taaadaaaa! :) Powinno ładnie śmigać, mi pomogło, chociaż musiałem procedurę powtórzyć 2 razy przez wyjątki Eclipsowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz