Witaj Sieciowy Szperaczu :)
Wiedz, że nie znajdziesz tutaj kodów źródłowych ani poradników jak kodzić dobre i przemyślane aplikacje na Androida.

Za to zobaczysz moje wolne przemyślenia, porady i pomysły. Dowiesz się też z czym miałem problemy, które napotkałem podczas swojej przygody z 'Andkiem' oraz, co ważniejsze, ich rozwiązania.

czwartek, 23 czerwca 2011

Zmiany

Dziś wpis bez kodzenia, co dla niektórych może być bajeczne, cudowne, fajne, kapitalne, nadzwyczajne, rewelacyjne, zajebiste, wyśmienite, zjawiskowe, a dla innych kiepskie, liche, marne, niedobre, ułomne lub złe (każdy może wybrać odpowiedni epitet).

Małe zmiany na blogu, poprawa wyglądu, a co ważniejsze - od dziś, do każdego wpisu będę się starał robić jakieś mniej lub bardziej zabawne grafiki, które, mam nadzieję, urozmaicą bloga. Dodałem już kilka i na dziś to powinno wystarczyć :)

Trzymajcie się, o ile jesteście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz